بلاگر ویدا افشار

ویدا افشار، بلاگر و خواننده رپ ایرانی، متولد 3 تیر 1381 بود. او در اینستاگرام به عنوان “ویدا آدیداس” شناخته می‌شد و به خاطر فعالیت‌هایش در کنار همسرش، پیمان آدیداس، که به “پیمان سوسماسی” مشهور بود، به شهرت رسید.

ازدواج با پیمان آدیداس:

ویدا و پیمان زوج جوانی بودند که با ساخت ویدیوهای طنز در اینستاگرام به شهرت زیادی رسیدند. آنها با نام “پیمان و ویدا” شناخته می‌شدند و فعالیتشان در اینستاگرام با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

فوت پیمان آدیداس:

 خبر فوت ناگهانی پیمان آدیداس در اثر سکته قلبی در 27 سالگی جامعه را شوکه کرد. ویدا پس از مرگ همسرش در غم و اندوه عمیقی فرو رفت و در استوری‌های اینستاگرامش به یاد او ادای احترام می‌کرد.

ازدواج مجدد و حواشی:

مدتی پس از فوت پیمان، ویدا با فردی به نام “ابراهیم” که از دوستان پیمان بود، ازدواج کرد. این ازدواج زودهنگام با انتقاد و واکنش‌های منفی برخی از طرفداران ویدا روبرو شد.

خودکشی:

در 11 تیر 1403، خبر خودکشی ویدا افشار  جامعه را بار دیگر در شوک فرو برد. بنا بر گزارش‌ها، او به دلیل اختلاف با همسرش و همچنین فشارهای روحی ناشی از فوت همسر اولش، دست به خودکشی زده بود.

حواشی پس از مرگ:

مرگ ویدا افشار بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت. برخی از کاربران فضای مجازی، همسر دوم ویدا را عامل خودکشی او می‌دانستند و او را مورد انتقاد قرار می‌دادند.

نکاتی در مورد ویدا افشار:

  • او در زمینه خوانندگی رپ نیز فعالیت می‌کرد و در سبک دیس لاو آهنگ‌هایی را منتشر کرده بود.
  • در زمان مرگ، بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشت.
  • مرگ او به عنوان یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات در فضای مجازی ایران در سال 1403 شناخته می‌شود.

دسته بندی شده در: