دانلود کتاب practical english usage

کتاب Practical English Usage است که یکی از کتاب های بسیار خوب و مرجعه در زمینه گرامر زبان انگلیسی است. این کتاب عموما به گرامر زبان انگلیسی می پردازد اما در حدی کمتر به کاربر برخی از واژگان، تلفظ و همچنین و شیوه نوشتاری برخی از کلماتی که ممکن است در ذهن زبان آموز سوال ایجاد کند نیز می پردازد.

کتاب Practical English Usage علاوه بر اینکه یک کتاب بسیار جامع در زمینه گرامر زبان انگلیسی است روش کار با آن نیز بسیار ساده و راحت است؛ اگر به انتهای این کتاب مراجعه نمایید بخشی تحت عنوان Index قرار دارد که لیستی از تمامی مباحثی که در این کتاب به آنها پرداخته شده است براساس حروف الفبا مرتب شده اند. این لیست هم شامل مباحث صرفا گرامری است و هم شامل مباحثی است که مربوط به کاربرد واژگان، تلفظ و شکل نوشتاری واژگان است. لازم به ذکر است که در ویرایش سوم این کتاب 634 مبحث مجزا و در ویرایش چهارم نیز 635 مبحث مجزا وجود دارد که هر یک از این مباحث نیز خود از چند مبحث جزئی تر تشکیل می شود.

یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب این است که برای خیلی از مباحث گرامر و واژگان اینکه از هر کدام از آنها در زبان عامیانه بیشتر استفاده می شود یا در زبان رسمی بیشتر استفاده می شود هم قید می شود و این با توجه به هدف یک زبان آموز از یادگیری زبان انگلیسی می تواند برای مخاطبان این کتاب خیلی مفید باشد. همچنین در خیلی از موارد اینکه یک واژه یا ساختار گرامری یا شکل نوشتاری بیشتر در کدام لهجه زبان انگلیسی (امریکن، بریتیش…) استفاده می شود نیز بازتوضیحاتی ارائه شده است.

 

دانلود رایگان pdf

دسته بندی شده در: