لینک سایت های هوش مصنوعی

 

لینک سایت هوش مصنوعی

لینک سایت هوش مصنوعی

 

در اینجا برخی از محبوب ترین وب سایت های هوش مصنوعی وجود دارد:

  • OpenAI یک آزمایشگاه تحقیقاتی غیرانتفاعی است که برای ترویج و توسعه هوش مصنوعی دوستانه و مفید اختصاص دارد. این وب سایت اطلاعاتی در مورد تحقیقات OpenAI، و همچنین پیوندهایی به ابزارها و منابع هوش مصنوعی ارائه می دهد.

  • DeepMind یک شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی است که توسط Google در سال 2014 خریداری شد. این وب سایت اطلاعاتی در مورد تحقیقات DeepMind ارائه می دهد، و همچنین پیوندهایی به ابزارها و منابع هوش مصنوعی.

  • AI21 Labs یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که بر روی توسعه هوش مصنوعی عمومی تمرکز دارد. این وب سایت اطلاعاتی در مورد تحقیقات AI21 Labs، و همچنین پیوندهایی به ابزارها و منابع هوش مصنوعی ارائه می دهد.

  • مرکز تحقیقات هوش مصنوعی استنفورد (SAIL) یک موسسه تحقیقاتی است که به مطالعه هوش مصنوعی اختصاص دارد. این وب سایت اطلاعاتی در مورد تحقیقات SAIL ارائه می دهد، و همچنین پیوندهایی به ابزارها و منابع هوش مصنوعی.

  • موسسه هوش مصنوعی ماساچوست (MIT) یک موسسه تحقیقاتی است که به مطالعه هوش مصنوعی اختصاص دارد. این وب سایت اطلاعاتی در مورد تحقیقات MIT AI ارائه می دهد، و همچنین پیوندهایی به ابزارها و منابع هوش مصنوعی.

اینها تنها تعدادی از وب سایت های هوش مصنوعی زیادی هستند که به صورت آنلاین موجود هستند. با کاوش در این وب سایت ها، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن برای حل مشکلات دنیای واقعی بیاموزید.

این مطلب توسط هوش مصنوعی گوگل ایجاد شده است.

دسته بندی شده در: