مشاوره تلفنی تحصیلی

 

مشاوره تلفنی تحصیلی یکی از انواع مشاوره است که می توان در اختیار متقاضی قرار داد. در واقع برای کسانی که امکان مراجعه حضوری به مشاور را ندارند، مشاوره تلفنی گزینه مناسبی است.

 

مشاور کنکور

مشاوره کنکور یکی از مهمترین مشاوره هایی است که دانش آموزان در طول زندگی خود می توانند دریافت کنند.

مشاور کنکور تاثیر بسزایی در قبولی دانش آموز دارد. از وظایف یک مشاور کنکور، راهنمایی، یاد دادن شیوه صحیح مطالعه، هموار کردن مسیر برای موفقیت در رشته موردنظر، شیوه مقابله با کاهش استرس است.

با راهنمایی یک مشاور تحصیل خوب داوطلبان می توانند، نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسند و از زمان نهایت استفاده را ببرند.

 

مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تلفنی پند

 

کنکور چیست ؟

 

کنکور یک آزمون سراسری است که در پایان دوره پایه برای تعیین سطح دانش آموزان در رشته های مختلف برگزار می شود.تا این عزیزان بر اساس دانش و سطح خود در رشته و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند.

واژه کنکور از واژه فرانسوی (Concours) گرفته شده است.

 

تاثیر مشاوره تحصیلی در کنکور

یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی هر محصلی کنکور است. تاثیر مشاوره بر پیشرفت تحصیلی در زمان کنکور بیشترین اهمیت را دارد. یک مشاوره تحصیلی کنکور می‌تواند با انجام اموری که در ادامه به آنها اشاره می‌شود تاثیر مثبتی بر دادن کنکور توسط محصل داشته باشد. البته در کنار اینها مشاوره تحصیلی انتخاب رشته نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

برنامه‌ریزی تحصیلی

داشتن برنامه برای موفقیت در کنکور حرف اول را می‌زند. این مورد خود به تنهایی می‌تواند برای تمایل به داشتن یک مشاوره تحصیلی کفایت کند. شاید در حالت عادی و زمان‌های معمولی بتوان با آزمون و خطا به یک برنامه درسی درست رسید. اما در زمان کنکور که وقت طلاست هدر دادن آن می‌تواند مصادف با شکست باشد. پس بهتر است تنظیم برنامه درسی خود را به مشاور بسپارید و با برنامه ‌ریزی و مشاوره کنکور با خیال راحت به انجام امور خود بپردازید.

با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانید علاوه بر رسیدگی به کارهای مدرسه، برای انجام آزمون‌های آزمایشی هم وقت بگذارید و همزمان خود را برای کنکور آماده سازید. از طرفی دیگر استرس و اضطراب ندارید و می‌دانید در چه زمان باید چه کاری را انجام دهید و چه درسی را مطالعه کنید. حتی می‌دانید برای هر درس باید چقدر زمان صرف کنید و چه تعداد تست بزنید که موفق شوید.

 

شما میتوانید از متخصصان مشاوره پند با تعرفه و تخفیف مناسب استفاده کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: