مشاوره تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی پند

مشاوره تلفنی پند

 

برای دریافت مشاوره رایگان با 02153556 و 02191089740 تماس بگیرید و بخش پشتیبانی را شماره گیری نمایید.

 

(5 دقیقه مشاوره با هزینه که دکتر حرفای شمارو بخوبی گوش میده بهتر از ساعت ها مشاوره رایگان که گوش شنوا نباشه)

 

مشاوره در ایران به صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌شود. برخی از مراکز مشاوره مانند پند، خدمات مشاوره روانشناسی را بصورت تلفنی و حضوری ارائه می‌دهند.  همچنین، برخی از سایت‌های اینترنتی نیز خدمات مشاوره تلفنی رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای را ارائه می‌دهند.

چطور می‌توانم یک روانشناس خوب پیدا کنم؟

 

یک روانشناس خوب پیدا کردن می‌تواند کار سختی باشد. برای این کار باید به چند نکته توجه کنید. برخی از این نکات عبارتند از:

 

آیا خدمات مشاوره آنلاین هم وجود دارد؟

 

بله، خدمات مشاوره آنلاین هم وجود دارد. مشاوره آنلاین روانشناسی می‌تواند از طریق ایمیل، پیام رسان‌های متنی و صوتی، کنفرانس ویدیویی، چت آنلاین، پیام رسانی یا تلفن اینترنتی انجام شود.

مشاوره آنلاین روانشناسی دارای مزایایی مانند سرعت، راحتی، امکان دسترسی از هر جای دنیا، پرداخت آنلاین و حفظ حریم خصوصی است.

البته بسته به نوع و شدت مشکل شما، ممکن است مشاوره حضوری هم لازم باشد. برای دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی، می‌توانید از سایت‌های مختلف که این خدمات را ارائه می‌دهند استفاده کنید.

 

آیا مشاوره آنلاین هزینه دارد؟

بله، مشاوره آنلاین روانشناسی هزینه دارد. هزینه مشاوره آنلاین بستگی به مدت زمان، نوع ارتباط (تلفنی، تصویری، متنی) و مشاور (کارشناس ارشد، دکتری، فوق تخصص) دارد. برای مثال، در حال حاضر میانگین حداقل هزینه مشاوره آنلاین برای حدوداً 10 دقیقه، 60 هزار تومان است.اما در بعضی سایت‌ها ممکن است با پرداخت 25 تا 40 هزار تومان، 15 دقیقه با پزشک دلخواهتان گفتگو کنید. همچنین جلسات مشاوره روان درمانی در سایت پند  در پکیج‌های 5، 10و 30 دقیقه قابل خریداری هستند که هزینه مشاوره روانشناسی یک ساعته برای کارشناسی ارشد حداقل 306 هزار تومان و قیمت مشاوره روانشناسی یک ساعته برای دکترای روانشناسی حداقل 360 هزار تومان است. البته بسته به سایت و مشاور انتخاب شده، این قیمت‌ها ممکن است متفاوت باشد. پس قبل از انجام مشاوره آنلاین، بهتر است با سایت و یا مشاور خود درباره هزینه‌ها اطلاعات کامل بگیرید.

 

این مطالب توسط هوش مصنوعی جمع اوری شده است.

 

شما میتوانید برای ارتباط با بهترین پزشکان مشاوره با مرکز مشاوره پند تماس بگیرید 02191089740

 

دسته بندی شده در: